Scrisoare

Notebook

„Dragul meu”, „scumpul meu”, „iubitul meu”, sunt vorbe fara rost ce toti le rostesc, iar tu , nu esti al meu. Asa c-am sa te alint cu totul altfel: spunandu-ti tu, caci TU esti universul viselor mele, caci TU esti ceea ce-mi aduce implinirea.

Esti om la fel ca mine, dar ai puteri de vrajitor. M-ai subjugat puterii tale si-n ochii mei ai devenit nemuritor.

Ca o copila fara de gand, m-as arunca-n bratele tale-oricand.

M-ai crede-acum fara minte poate, ca imi doresc acestea toate. Sincer iti spun, gandindu-ma acum, ca nu o fac cu stiinta cand in tine am credinta.

E ceva mult peste mine, sa tin intr-atat la tine.

Acest articol a fost publicat în Drăguţ, Iubire, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

