Sunet

soundLasa-ma sa-ti vin in vis

Sa te cuprind, cum ti-am promis

 

Doua lumi diferite

Doua melodii soptite

Una plina de ura si durere

O a doua, simpla mangaiere

 

Ma infirip in cantul ce-ti suna-n gand

Dar brutal m-alungi tipand

Regreti

Si-usor ajungi sa ma accepti

Plec mai apoi… dar ma mai vrei

Gandul iti e la ochii mei

Ma cauti si respiri cu greu

Gandindu-te cine sau ce-am fost eu

Revii in tine, dar ramai indurerat

Oare ce-ar fi fost de n-as fi plecat?

Te transformi la loc, dar iti apar

Cu trupul viu, in sunet clar

 

Ma vrei doar vis,

dar sunt cantare.

Ma crezi abis,

dar eu sunt floare.

 

Te-am otravit cu sunet

Te-am otravit cu bine

Te-am patruns in suflet

M-am transformat in tine…

Acest articol a fost publicat în Drăguţ, Poezie, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

