Noapte

    Imi doresc tare mult sa imi fii acum alaturi si parca te simt. Trag aer in piept, un aer rece ce-mi aminteste cat de tarziu e, dar eu te simt in mine.
    Parca aerul ce si tu il respiri e acum in mine si ma doare. Ma doare sa te simt , dar sa nu te am aici.
    Visul… o buna modalitate de a ma amagi ca pot trai ceva imaginat, dar in final o alta dezlantuire necontrolata a fabulosului si a unui creier impartial activ.
     Sunetul … ah, sunetul… amagire a centrilor nervosi… efect pavlovian al unei experiente trecute traite.

   Si atunci nu-mi ramane decat… noaptea… limpede, rece, intepatoare…

Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

