Te iubesc

love you  

  Un vant rece, un cer cu nori…
    Sunt aici in trup, dar prea departe in gand…
    Prin tine am aflat ce inseamna sa adori, sa doresti sau sa iubesti… prin tine… cu tine… pe tine…
    Mereu inchisa intre patru ziduri negre, m-am indepartat de oameni si am uitat de viata exterioara. M-am cautat pe mine, dar tot ce am gasit au fost dorintele mele pentru ceilalti.
    Dar din pamantul pe care ma zbateam am ridicat ochii si te-am privit. Ai stiut sa ma aflii si iata-ma acum capabila sa infrunt si vantul pentru tine…
    Pentru prima data simt c-am fost patrunsa… ca m-ai patruns…
    Am ascuns in mine pana si propria dorinta de viata. M-am baricadat cu taceri lasand impresii fade, dar iata ca tu m-ai aflat si m-ai facut sa vreau sa ma aflu.
    Acum ca am descoperit ca viata poate avea sens vreau sa ma infrupt din ea cu sete si sa ma bucur de orice forma a ei.
    Pentru tine am sa traiesc in maximul meu. Vreau sa-ti fiu suficient de buna… sa te merit…
     Sper sa imi ierti slabiciunile si sa ma iubesti mereu ca acum…

Acest articol a fost publicat în Iubire, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

