Împreună

Rose

 

Învârte-mă, zăpăceşte-mă şi am să te zăpăcesc . E un joc, dar e jocul nostru.

Cântă-mi şi am să te acompaniez. E o melodie, dar e melodia noastră.

Mâzgăleşte ceva şi am să mâzgălesc şi eu. E un desen, dar e desenul nostru.

Fii tăcut şi am să tac şi eu. E linişte, dar e liniştea noastră.

Fii siropos şi am să fiu şi eu. E dulce, dar e dulceaţa noastră.

Fii fierbinte şi hai să ne încălzim reciproc. E ca un foc, dar e focul nostru.

Iubeşte-mă şi am să te iubesc, asta e lumea noastră.

 

 

Acest articol a fost publicat în Drăguţ, Iubire, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Împreună

  1. Geo spune:

    Cu mine-apari
    Cu tine-apar
    Pe cer rasari
    Pe cer rasar
    Alerg in timp cu tine
    Zburdam
    Ca niste stele ce suntem
    Pe langa luna mica alba
    Tu te ascunzi,
    Eu te gasesc
    Cum te-nrosesti,
    Te pupacesc.
    Cand te-albastresti
    Te incalzesc
    Si uite-asa usor,usor
    Am pus impreuna,
    Curcubeul pe-un nor.

  2. Nameless One spune:

    Un zambet, un suras de departe surprins,
    Intr-o lume plina ochi cu bule de sapun
    Tu esti acolo, aproape, iar eu aici, departe.
    Un foc pe care noaptea-l mistuie
    O imbratisare lipsita de interes
    In cearsafuri verzi, sub stralucitoare stele
    Ramane-mi mie doar dorinte arzande sa pun
    Un sarut, pe buze adancit, pasional
    Tu aici, iar eu acolo. Departe
    Te simt tot mai aproape
    Ridicand privirea, soarele ne sopteste
    O raza de caldura, caminul nostru.

  3. darius spune:

    foarte frumos…multa bafta pe viitor si cat mai multe

  4. verde spune:

    albastru

  5. Tabacaru Dragos spune:

    Foarte frumoasa pagina (ce-ai postat tu + comentariile celorlalti).multa inspiratie in continuare !

Lasă un răspuns

