Drum

road

M-am indepartat din nou de lume si m-am uitat astfel pe mine… iar…

Mi-ai spus soptind “mi-e dor de tine” desi iti eram alaturi. Am zambit si ti-am raspuns “sunt aici”, dar mai tarziu am realizat cata dreptate ai.

Si-atunci… mi-e dor de mine…

Un prieten vechi mi-a spus reintalnindu-ma ca m-am schimbat, ca m-am maturizat. Am luat-o ca pe o gluma, dar mai apoi… am stiu ca nu mai sunt eu.

Ma simt ca o umbra tanjind spre un corp din viitor. Ceea ce-am fost n-am sa mai fiu. Ceea ce sunt e doar un abur de vis. Ceea ce vreau imi e inca neclar.

Dar stiu ca ma voi defini iar. Voi prinde o alta forma a ceea ce imi e menit sa fiu si sa ating. O noua perfectiune. O noua existenta.

Daca mi-e frica?, raspunsul este nu. Mi-e mai degraba intrebare cum voi ajunge la finalul fericit.

Stiu ca pentru orice transformare va fi si suferinta, va fi si intrebare, va fi si un final.

Si sunt pe drum acum… neintrebandu-ma unde-am s-ajung sau cand, cat am de mers sau in ce parte, ce-am sa-ntalnesc sau ce am sa las in urma.

Sunt pe drum acum si merg inainte.

Primul pas e deja pe pamant…

Acest articol a fost publicat în Diverse, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

