Pasesc usor…

masked_ball

Pasesc usor… ca si cum ordon timpului sa ma priveasca… sa se opreasca si sa ma priveasca…

 Radiez… de la parul blond si ondulat uitat pe umeri si pana la piciorul fin ce paseste pe podeaua rece.

Topesc priviri si aduc admiratie…

Valul rochiei se unduieste usor cat timp eu fac pas dupa pas…

Privesc catre orchestra, jucandu-ma cu o suvita…

Si simt… simt ochii tai pe intreg trupul meu, simt gandul tau ce ma dezgoleste de cuvinte, simt… te simt…

Doar ca nu ai curaj. Preferi sa ma privesti ca ceea ce ai vrea sa fiu, dar nu-i nimic… nici eu nu te doresc acum…

 E noaptea mea si vreau sa-ti savurez dorinta, inainte de a te cunoaste…

Nu ma privi decat pe mine. Acum exist doar eu si stii si tu asta…

Iubeste-ma ca vis si am sa te las sa-ti amintesti de mine…

Acest articol a fost publicat în Carte, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pasesc usor…

  1. Salut. Ai un sait ce merita vizitat. Te uiti si la saitul meu de anunturi gratuite? E taman.ro Multumesc!

Lasă un răspuns

