Spune-mi

Listen

Spune-mi cate nopti nu ai dormit in viata ta pentru ca te gandeai la el sau ea…

Spune-mi de cate ori o pereche de ochi priviti din intamplare pe strada te-au facut sa fii pe ganduri…

Spune-mi de cate ori ai avut nevoie de cineva langa tine…

Si spune-mi de cate ori ai fost alaturi de cineva ce avea nevoie de un prieten…

Spune-mi de cate ori te-ai gandit sa fii mai bun si de cate ori ai devenit mai bun dupa asta…

Spune-mi ce culori au visele tale…

Spune-mi ce animale iti plac…

Spune-mi daca zambetul unui copil te face si pe tine sa zambesti…

Spune-mi care este cel mai mare vis al tau si spune-mi daca il poti implini…

Spune-mi cati ani aveai cand te-ai indragostit prima oara si cati ani aveai cand cineva s-a indragostit de tine…

Spune-mi ce te face fericit si ce te intristeaza…

Spune-mi ce vrei… si lasa-ma sa te ascult… esti un suflet pe care vreau sa il descopar…

Acest articol a fost publicat în Diverse, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

