Era cald…

    together

   

  

    Era cald, o zi insorita…

   Asteptam amandoi „caleasca spre paradis” ce se pare ca intarzia sa apara, insa rabdarea era de partea noastra. Aveam o revista pentru copii. Am vrut sa o cumpar si l-am convins sa mi-o cumpere, asa ca aveam ce face si iata ca a sosit si caleasca.

   N-am asezat in umbra, sa nu fim descoperiti ca si copii in trupuri prea mari. Citeam atent, priveam desenele ce prindeau viata si sufletul se incalzea.

   Aveam nevoie de aer, asa ca am dat drumul la o sursa disponibila. Ma simteam invaluita de atmosfera si joc si nu-mi pasa de nimic din afara lumii mele.

   Am ajuns cu bine. Am fost intampinati cu bucurie si usor, usor noaptea s-a lasat peste taramul nostru.

 

   M-am trezit tremurand. Era inca noapte, iar eu zvacneam toata. M-a luat in brate. M-a tinut strans si a incercat sa ma linisteasca. Dupa o perioada am reusit sa adorm, insa fara de vise m-am trezit iar zvacnind. S-a speriat. A vrut sa trezeasca si pe ceilalti, dar nu l-am lasat.

    Aproape de dimineata zdruncinam lumea, aerul si locul meu. Trebuia sa cheme pe cineva, insa nu pe el. Sa-l mai lase sa doarma, e ziua lui si nu il pot trezi acum cu asta. Va afla mai tarziu. A anuntat starea mea, insa ziua se lumina tot mai mult si el tot nu venise sa ma vada.

     S-a dus la el, sa ii spuna, si , bineinteles, nu aflase de starea mea, altfel ar fi venit. Stiu ca ar fi venit.

      Au venit la mine Lili si doctorita. Eram slabita. M-a consultat si verdictul: ” La spital cu tine”. Lili glumea : ” Or sa ia o seringa mare si or sa-ti ia maduva si o sa se holbeze la ea si pe urma ti-o pun la loc. Ai sa vezi tu ce or sa-ti faca acolo.”

      Toti erau ingrijorati. „Vai ce a patit fata.”

     Si a venit el… tata. Era cam palid si foarte serios. Facuse rost de o masina si era pregatit pentru ce era mai rau. Am incercat sa ii spun ca sunt bine. „N-am nimic. O sa mananc si o sa iau pastile si imi trece mie. Trebuie sa treaca…” , dar el era in continuare palid. „Bine. Fie… merg la spital sa va fac fericiti… desi nu prea vroiam eu, dar am incotro cu atatia pe capul meu?… „

      M-am imbracat in graba. Tocmai mancasem si parca prinsesem puteri.

     Am iesit afara si am respirat aerul curat al acelei zile… deja ma simteam mai bine. Soarele ardea in mod neobisnuit pentru acea perioada din an.

     „Hai Oana, grabeste-te!”

      „Vin, vin, vin acum…”

      Am ajuns destul de repede si cu cateva glume de pe drum si mana lui tinandu-ma strans, am devenit un zambet.

      Lili, fericita ca a iesit in oras, a ramas cu el in masina.

      Tata mergea drept. Incercam sa tin pasul cu el. Ii era teama probabil, insa a putut spune glumind ” Cand intrii acolo incearca si tu sa nu mai ranjesti fasolea ca o sa zica doamna doctor ca ti s-a urcat boala la cap.”

        Zece minute scurte. Un tratament rapid si libertate catre acasa.

        Eram bine… Eram bine, insa nu pentru ca trebuia sa fiu bine sau pentru ca venea de la sine binele meu, ci pentru ca ei au avut grija de mine, pentru ca ei s-au ingrijorat, pentru ca am respirat aerul cu soare, pentru ca am ras si pentru ca m-a tinut de mana. Ei m-au facut sa ma simt bine, ca si cum drobul de sare nici nu ar fi existat…

       Ne-am distrat cu un gratar pentru sarbatorit si cateva filme sa ne faca si mai bine-dispusi .

 

 

       Si noaptea a venit iar… si am adormit imbratisati pana dimineata… pe taramul nostru de paradis…

 

Acest articol a fost publicat în Iubire, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Era cald…

  1. Camelia spune:

    Interesant

Lasă un răspuns

