Aprilie

Acest articol a fost publicat în Fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Aprilie

  1. Geo spune:

    Hau, versiunea 2.0

    Mireasma ce a inflorit
    In juru-mi ea tresare
    Nasucul rau mi l-a lovit
    Cu dulcea ei chemare

    Ea zboara de pe gatul tau
    Vrand sa ma-ncatuseze
    Stiu sigur ca mi-a pus gand rau
    Ca sa m-acapareze

    Si eu tiptil cu ea m-alint
    Stiind ca-mi va fi prada,
    Buzele mele de bandit
    Pe gatul tau sa cada.

    Si ma infrupt pan’ nu mai pot
    Din gat si din mireasma
    Curand eu simt ca tu esti foc
    Si ma alergi prin casa😀

    Degeaba-ncerci acum sa-mi zici
    Ca „esti un ciufulit!”
    Caci te ridic spunand – pisici!
    Si te sarut subit. :*

  2. Dilematici de pretutindeni, va ascultam.

  3. m.g. spune:

    Ce frumoşi sunt mărgăritarii!

Lasă un răspuns

