4…

northern_lights_moon

   Iesisem afara sa iau aer. Ma simteam sufocata de acea caldura ce o creasem in tot acest timp, caldura ce-mi topea corpul si gandul lasandu-ma in letargie, in viata imaginata cu incetinitorul fara sa stiu macar daca visul era al vietii pe care mi-o doresc sau doar o inventie a mintii mele , asa ca am iesit afara… sa iau aer.

    Trezirea brusca mi-a infiorat o clipa trupul. Ca un instinct de prezervare al unui repaos la care fusesem obligata, trupul imi crea o senzatie neplacuta, incercand sa ma oblige sa reintru in convalescenta.

    Cu toate acestea insa, un element mi-a atras atentia… Luna. Acest maret obiect al spatiului… acest Soare al noptii, lumina acum ca si cum m-ar fi privit drept si sincer si m-ar fi chemat sa ma trezeasca.

    Astfel trag prima gura de aer proaspat, rece intepator pentru celule nervoase, ca o lupta a dreptatii cu inaptitudinea psihica… Si ma simt dintr-o data mai usoara, mai vie si mai inteleapta.

    Realizez frumusetea acestei lumini argintii ce ma inconjoara, o noua lume ce nu e altceva decat materia din timpul zilei privita cu alti ochi, ca mai apoi sa privesc din nou in semn de multumire, astrul ce m-a trezit catre aceasta realitate… Luna.

    Dar iata ca cel mai straniu sentiment imi vine intr-un astfel de moment. Luciditatea mea a mers pana la a-mi constientiza singuratatea in aceasta iluminare sau reverie aproape ireala.

    Insa, ca si cum ma cunoaste deja, nelasandu-ma sa-mi termin macar gandul sau framatarea , mi-l trimite… somnoros, tacut, aducandu-mi-l la starea mea si trezindu-i in acelasi timp o imbratisare … Ca o dorinta implinita… caci ma readuce la euforia sentimentelor, facandu-ma sa uit de experienta iluminatoare din cele cateva clipe dinainte.

    Ca si cum nu-mi da voie sa stiu mai mult decat atat din aceasta frumusete a cunoasterii, caci in spatele ei, sau imediat dupa ea, se afla adevaruri ce poate nu ar trebui sau nu ar fi nevoie sa le cunosc…

Acest articol a fost publicat în Diverse, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

