Ce citesti?

RetardsWeAllKnowOne

Iata una dintre cele mai recent enervante intrebari: “ Ce citesti?”

Te aflii cufundat in lectura, fara sa dai importanta sau sa realizezi mediul inconjurator si de-odata , cu o voce vadit ridicata in volum, apare aceasta intrebare.

Primul simptom se releva prin a-ti simti ceasul inimii in tample. “Nu vede ca eram in lumea mea? Nu vede ca deranjeaza?”

-Citesc o carte, nu se vede?, raspund cu un suras in gand.

“Poate asa isi da seama de deranj.”

-Ce carte?

“Si fraierul insista…”

-Cutare carte; cedez pana la urma…

-A.

“A?A?Pentru un handicapat de “A” atata caz? Da ce l-a interesat domne’ ce citesc eu? Crede ca imi maresc IQ-ul fara sa-i spun lui si il rodea rautatea pe dinauntru?

Daca ar fi fost cu adevarat interesat sa faca o conversatie, ca sa nu spun o conversatie placuta, ar fi continuat prin ceva de bun simt.

<<Se pare ca e o carte interesanta. Te vad absorbit de ea. Eu unul nu am citit-o, dar poate imi vei face placerea sa mi-o imprumuti, daca nu voi reusi sa mi-o procur singur.>>

E adevarat, cam multe cuvinte, dar se putea! Asa cum nu l-a durut gura sa-mi puna intrebari, asa putea sa-mi spuna si lucrurile astea.

Dar, vorba aia, <<N-ai cu cine … >> “

Efectul e acelasi de fiecare data: un rand citit de trei ori fara inteles, reluarea povestirii cu greu si gandul “Mama lui de …”

Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce citesti?

  1. mdskz spune:

    Si mie mi se intampla deseori sa fiu deranjat in timpul lecturii si este realmente enervant, dar fie, asta e lumea in care traim si trebuie sa ne adaptam.
    PS: Imi place cum ai descris momentul, mie nu mi-ar fi venit idea sa postez asa ceva😉 Pot sa te intreb ce citeai ?🙂

  2. maark spune:

    Şi eu aş citi, dar altceva. Eu am un răspuns gata pregătit pentru oricine m-ar întreba ce citesc, mereu răspund cu Ferma animalelor😀 Deşi cred că am mai citit şi altele…

Lasă un răspuns

