Planuri pentru anul care vine

Uite ca a mai trecut un an. Bun, rau, a trecut si o sa i se simta lipsa mai tarziu. De invatat, da, am invatat multe lucruri anul asta. Bune, rele, nu stiu, dar au fost lectii de viata. In orice caz, cea mai importanta cred ca a fost „Nu e bine sa spui tot ce gandesti, chiar daca ai intentii bune.” , dar lasand la o parte anul asta trebuie privit inainte si anume la anul ce vine peste putin timp.

Obiceiul este sa iti faci ceva planuri, sa asterni dorinte, sperante pentru anul nou ca sa ai ce face, visa, spera, trai. Asadar m-am hotarat sa ma apuc si eu de lista mea. Cat de mult am sa ma tin de ea am sa va anunt pe parcurs, insa inceputul il consider un pas bun.

Fara o ordine anume, mai mult exact cum imi trec prin cap, am sa realizez aceasta lista. Nu stiu exact daca o voi termina astazi, dar post-ul nu fuge nicaieri asa ca nu-mi fac griji.

Fiti liberi sa-mi impartasiti listele voastre de an nou.

Pentru sugestii si propuneri tot aici ma gasiti.


1. De la anul am sa folosesc la status numai fotografii sau desene proprii.

2. De la anul nu am sa ma mai plang altora, indiferent de situatie.

3.De la anul nu ma mai joc chestii puerile, oricat de tentante ar fi.

4. De la anul am grija de conturile mele de pe net.

5. De la anul desenez mai mult si mai frumos.

6. De la anul accept propuneri de iesit in oras. :))

7. De la anul nu mai citesc horoscopul.

8. La anul termin povestea „Fara nume”.



Acestea fiind scrise, va urez sa aveti un an mai bun decat toti anii, sa va impliniti dorintele si listele,dar mai ales sa fiti sanatosi, fericiti si cu noroc.

Va imbratisez cu drag,

Oana

Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Planuri pentru anul care vine

  1. danut chidon spune:

    sarbatori fericite !

  2. Adriana Cosma spune:

    Minunat! Oana, te invit in oras.😀

Lasă un răspuns

