Visul meu esti tu

Hai sa ne bucuram de viata.
Lasa-ma sa-ti spun ca te iubesc
Si priveste-ma.
Spune-mi ce simti acum.
Uita de griji, uita de tot.
Hai sa ne bucuram de viata.
Mangaierea ta imi va fi fericire.
Priveste-ma.
Am sa te sarut si o sa-ti placa.
Croieste-ti noi visuri
Si hai sa ne bucuram de viata.
Hraneste-te cu mine
Si priveste-ma.
Vreau sa ma bucur de prezenta ta.
Tu esti clipa mea eterna.
Hai sa ne bucuram de viata.
Striga, imbratiseaza cerul si iubeste.
Priveste-ma.
Sunt aici cu tine, pentru tine.
Visul meu esti tu.

Acest articol a fost publicat în Poezie, Scrise de mine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Visul meu esti tu

  1. VIOREL spune:

    VISUL MEU ESTI TU ,IN CATEVA CUVINTE SE POATE GASI TOT CEEA CE NE DORIM ,UN INCEPUT SI RESTUL DEVINE SIMPLU ,BINEINTELES NU TOATA LUMEA INTELEGE , DE MULTE ORI AM IMPRESIA CA NUMAI EU VAD ,SIMT INTR-UN ANUME FEL ,SE PARE CA SUNTEM MAI MULTI, CEL PUTIN ESTI SI TU .

Lasă un răspuns

