O ora in Cismigiu… un desen de 10 minute

Acest articol a fost publicat în Desen, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O ora in Cismigiu… un desen de 10 minute

  1. Lavinia spune:

    Hello! Nu stiu daca mai tii minte, dar am vorbit la facultate o data despre desen si mi-ai dat link-ul tau. Mi-au placut desenele tale. Ar trebui sa incerci sa desenezi si pe calculator, cred ca ti-ar iesi foarte bine🙂

  2. Cristian Dima spune:

    Nu obișnuiesc să stau foarte mult în fața unui desen în creion, dar acesta mi se pare foarte complex. O fi nufăr, o fi trandafir…orice floare ar fi are ascuns în spate o poveste. Din poziția din care o privesc mi se pare că e una tristă, a unei domnișoare care în așteptarea iubitului a adormit, cu capul sprijinit pe brațul drept. Poate e ora târzie și vorbesc aiurea sau poate apa te-a inspirat să asunzi o poveste în imaginea dată de creionul tău. Numai bine!

  3. Draw For Joy spune:

    Frumos. Eu zic ca mana este numai a ta, si sa o folosesti cel mai mult. Pe calculator oricine poate exersa. Insa nu multi pot folosi un creion si o hartie.

  4. Pingback: 2010 in review | Dumitru Oana 's Blog

Lasă un răspuns

