Gradina Botanica

Mai mult ca sigur nu va intrebati ce mai fac, dar, pentru cazuri exceptionale, sa existe totusi un raspuns.

De desenat nu prea am avut timp, insa in curand sper sa imi fac din ce in ce mai mult.

Am reusit insa sa fac o plimbare prin Gradina Botanica in acesta duminica si cu ocazia asta, si cateva fotografii. Ce v-as putea spune? Nu mi s-a parut cine stie ce si nu cred ca am nimerit o perioada proasta in care sa nu am suficiente flori, ca sa ii gasesc macar o scuza. A fost destul de „neinflorita” si am observat multe sectiuni neingrijite ( dupa ce ca erau putine… ). Sera, pe care astept de ani de zile sa o deschida, nici acum nu a fost terminata ca reamenajare si mai nou, a aparut in locul mesajului ” Va fi gata in 200x”, mesajul „Perioada de reamenajare: nedeterminata „. In rest, e un bun loc de a gasi putina liniste in timpul saptamanii banuiesc, iar ca pret e accesibil: 2 lei pentru studenti ( 5 lei in rest). Daca aveti idei pentru plimbari de primavara va astept cu interes sa-mi lasati un comentariu.

Imi simt viata ca vrea sa-mi sara din piept si sa urle, sa tipe ca vrea sa traiasca, iar eu… eu nu am ce sa ii fac…
Acest articol a fost publicat în Fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

