In pana de idei…

Sa nu credeti ca nu vreau sa scriu…

Vreau, ba chiar foarte mult, dar uite ca sunt in pana de idei.

Am incercat sa caut pe ici, pe colo subiecte, dar nu mi-a atras nimic atentia in mod deosebit, poate si pentru ca m-am obisnuit prea mult cu mediul in care traiesc.

Asadar, iata un mod de a interactiona cu voi, da, voi, putinii oameni ce citesc, sa uita sau dau din intamplare peste acest blog. Am rugamintea de a-mi da idei pentru scrieri.

Despre ce ati vrea voi sa cititi pe blogul meu sau despre ce subiect ati vrea sa imi aflati parerea?

Va astept cu comentarii ( preferabil in limita bunului simt).

Acest articol a fost publicat în Diverse, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la In pana de idei…

  1. Geo spune:

    Ce zici despre automatismele si distorsiunile cognitive?

Lasă un răspuns

