Cand pisica nu-i acasa… hai sa facem origami…

Intr-o zi insorita, pe la Unirii, am vazut pe un chiosc o astfel de „creatie” in varianta alba. Mi s-a parut superba … grandioasa chiar. Intamplarea a facut sa gasesc un site cu asa ceva si iata ce a iesit. Am avut norocul sa am hartie colorata in casa si mai ales… multa rabdare🙂. N-ai nevoie de mai mult de atat. Pe mine m-a relaxat.

Va las si o imagine a cum se fac partile mici si site-ul de pe care am invatat. Cine stie? Poate imi veti arata si voi imaginile voastre.🙂

http://opane.com/swan.html

Acest articol a fost publicat în Diverse, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cand pisica nu-i acasa… hai sa facem origami…

  1. Foarte frumoase. Am o intrebare insa.. schimbi tema blogului in fiecare zi? ;-))

  2. dumitruoana spune:

    Multumesc. Referitor la tema blogului da, obisnuiesc sa o schimb destul de des fie pentru ca ma plictisesc de tema respectiva iar alta mi se pare mai aratoasa, fie mi se recomanda sa pun alte culori pentru a fi mai usoara citirea. Sper sa nu fie deranjant ci dimpotriva.🙂
    P.S. Nu-mi place sa las lucrurile sa devina monotone.

  3. Pingback: 2010 in review | Dumitru Oana 's Blog

Lasă un răspuns

