Continuare … 1 Mai

De 1 Mai am fost la mare :)… la bulgari.

Ce v-as putea spune? A fost foarte frumos, asta e sigur, singurul cusur: prea multi romani ce au stricat intr-o oarecare masura acest frumos prin gratare pe plaja, debarasarea unor platouri intregi in farfuria lor cu mentiunea „suntem mai ulti la masa, dar eu mananc singur si ce ramane arunc.” ( ma rog… cam asta se intelegea…)  Ma intelegeti sau nu.. nu stiu, insa va dau un sfat gratuit pentru viitoarele voastre excursii, plecari in strainatate : Plecati cat mai departe si in locuri unde e cel mai putin probabil sa dati peste romani! Credeti-ma, conteaza!

Asa… Am facut si ceva poze si mi s-au facut cateva poze si cum tot m-am tuns de curand.. am zis sa le public. Sper sa va placa.

Voi ce ati facut de 1 Mai?


Acest articol a fost publicat în Diverse, Gânduri, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Continuare … 1 Mai

  1. M spune:

    Am citit ceea ce este scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

  2. A spune:

    Abia astept sa plec si eu in vacanta. Mi-am luat niste bilete de la o agentie turistica si acum astept sa vad daca este serioasa oferta lor.

Lasă un răspuns

