Un vis…

Am avut odata un vis…

Era frig, iar eu desenam pe o banca intr-un parc incalzit doar de o speranta.  Cu inima batand iata-ma asteptand in fata usii … speranta…
Ce bine e uneori sa ai speranta… si sa iti fie indeplinita…
Timpul a trecut cu momente ca o amintire dulce, iar eu m-am indragostit de tine…
Si iata-ma acum intr-o noapte calduroasa, intinsa langa tine, avand in fata mea o carte… si poate pentru prima oara am avut senzatia ca traiesc ceva ireal, ca e prea bine sa fie adevarat… si atunci am intrat in lumea de pe paginile scrise, uitand de lumea in care traiam …

Si s-a facut dimineata si visul a incetat…
Ciudat, dar primul lucru pe care sufletul mi l-a spus a fost : ” daca as fi stiut ca visul va dura atat de putin, te-as fi strans in brate mai mult, ti-as fi dat un mai placut ultim sarut, te-as fi iubit mai mult… „
Dar acum e dimineata…
Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un vis…

Lasă un răspuns

