First time portrait

Ei bine… iata primul meu potret avand o persoana reala in fata mea.

A durat cam 30 de minute realizarea lui.

Avand in vedere ca n-am mai desenat de o luna si ceva si e primul meu portret, eu zic ca e ok🙂. Voi ce spuneti?

Acest articol a fost publicat în Desen, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la First time portrait

  1. Geo spune:

    looks good. lgithingu e ok.. hair & eyes look great as always.. apropo: ce somnifere i-ai pus baiatului in suc sa stea 30 de minute nemiscat?😀
    p.s. next time atasaza si poza celui portretizat😛 stii tu .. ca sa comparam mai bine

  2. Draw For Joy spune:

    Imi place. Arata bine. Mergi in continuare pe chestia asta cu cineva care sa iti pozeze.

  3. Elias Lazarus spune:

    Pentru inceput Buna.

    Am vazut ca te axezi pe portrete insa nu le desenezi dupa schita, inseamna ca faci asta din pasiune, sau ma insel si esti la o facultate de arte.

    Voi astepta un raspuns, pana atunci mai „studiez” blogul tau

    • dumitruoana spune:

      Sunt la Facultatea de Informatica😛 , dar da, imi place foarte mult sa desenez si sper sa ma perfectionez in realizarea portretelor.

  4. Elias Lazarus spune:

    Si eu desenez de placere…

    Fie, uite un link – http://cataclysm-x.deviantart.com/gallery/#Tutorials
    Sper ca te va ajuta sa-ti perfectionezi tehnica, desi desnele mele sunt mai abstracte si ciudate am studiat cu atentie multe carti si tutoriale.
    Oricum, stii ca vei distruge multe foi A4 :)) eu cel putin stiu ca se aduna, am mai mult de reciclat.

Lasă un răspuns

