Ce fel de persoană eşti în funcţie de zodie


Unul din cele mai potrivite articole, sau, cum mi-ar spune altii, unul care imi convine.
Da! Recunosc! Imi place sa citesc horoscopul si sa aflu lucruri despre zodia mea! Cred ca in felul asta aflu mai multe lucruri despre mine si imi pot explica anumite reactii. Articolul pe care l-am gasit cred ca e printre cele care se potrivesc cel mai mult.  Jos e un link cu locul de unde l-am luat. Daca aveti curiozitatea vedeti daca si la voi se potriveste.


BALANŢĂ
Balanţa, după cum îi spune şi numele, tânjeşte după armonie, iar acesta este motorul tuturor acţiunilor ei. Are o inclinaţie pentru estetic, aşa că Balanţa se înconjoară numai cu lucruri frumoase, de la oameni până la vestimentaţie. De aceea, tinde să fie percepută superficială. Balanţa

excelează la capitolul socializare, fapt care izvorăşte dintr-o mare frică de singurătate. Rareori vei vedea o Balanţă că stă singură în casă, asta dacă nu cumva socializează pe internet.
Se spune că Balanţa este cel mai promiscuu semn zodiacal. Nimic mai fals. Da, adoră să flirteze şi să îşi pună şarmul la treabă, dar nu va călca strâmb, dacă primeşte aceeaşi atenţie şi din partea partenerului de cuplu. Totuşi, o Balanţă care se simte singură va comite lucruri pe care le va regreta mai apoi.
Este foarte adevărat că Balanţa tinde să le facă tuturor pe plac şi îi ia mult timp să se supere pe cineva. Dacă se umple însă paharul vei cunoaşte o altă faţă a Balanţei care te va ignora cu eleganţă şi determinare.
Un mit care mai circulă despre acest nativ este faptul că se decide extrem de greu. În realitate, Balanţa ştie ce vrea şi în ce direcţie să acţioneze, doar că ezită, pentru că nu este de fiecare dată sigură pe ea.

Sursa: Ce fel de persoană eşti în funcţie de zodie : Relaţii : Unica
Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce fel de persoană eşti în funcţie de zodie

  1. vlad spune:

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  2. Dan spune:

    Personalitatea noastra este ca o jucarie lego… luam piese, adaugam piese, pierdem piese, furam piese de la altii, astfel incat robotelul final nu e predefinit nici predeterminat de nici o lege.. noi alaturi de cei din jur jucam rol de factori modelatori… dar, vei spune.. „uite, atatia sunt care se potrivesc descrierii acesteia…” exact… cand citesti ceva de prea multe ori incepi sa iti insusesti ideile respecive… cum ziceam.. furam piese lego si ne le adaugam🙂 so … cum era cu controlul maselor?
    Inca un lucru ca argument final: pune 2 astrologi fata in fata sa iti citeasca in stele si fiecare iti va debita o aberatie diferita. daca ii vei intreba cum este o anumita zodie.. iti vor spune aceleasi trasaturi ( it’s like duh, si eu au citit asta de la altu ).

Lasă un răspuns

