Uitare


Ne uitam reciproc cu timpul.
Astupam sau stergem coltisoarele mintii pline de amintirile noastre.
Traim din nou.
Iubim din nou.
Suferim din nou.

La un moment dat insa, ne reintalnim.
Daca te-as vedea ca pe un necunoscut as mai fi cu tine acum? As mai dori sa te cunosc cum am dorit candva?
Hai sa ne zambim.
Ar fi un inceput.
Nu a fost totul atat de negru.
Candva ne-am iubit.
Nu-ti cer multe cuvinte.
Vreau doar sa te privesc.
Reflexia mea in tine s-a pierdut si probabil sentimentul este reciproc.
Am sa imi amintesc iar de tine cand am sa te „pierd” din nou, pana atunci insa esti un strain pe care il cunosc si te afli in fata ochilor mei…
––––
Scrisa pe 22.08.2008
Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

