Crystal globe

Mi-a placut mereu cum se simte noaptea in Manastirea.
Am iesit sa iau un suc si drumul inapoi a fost ca o parte de vis.
Un cer limpede deasupra mea. Stelele luminau lumea asta uitata in galaxie.
Un aer rece cuprindea pamantul. Ceata de pretutindeni oferea atmosfera privind-o in lumina felinarelor.
Atat de limpede … si tragi aer in piept si il simti patrunzandu-te.
O noapte linistita intr-un colt de pamant.
Oare cati oameni au mai putut avea sentimentul asta in astfel de zile?
Mi-a placut mereu cum se simte noaptea in Manastirea. Ca o lume a mea in care , respirand din plin, amintirile-mi zambesc… Ca intr-un glob de cristal, asteptandu-te ca din moment in moment sa ninga cu stele, iar tu… tu sa razi ca un copil…
Asta vad ochii mei…
Liniste… si… pace…

Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Crystal globe

  1. Geo spune:

    Nu uita noptile calduroase petrecute la gura sobei, mancand seminte pana nu mai simti nici un milimetru din buze, si de saddam care ciocanea la usa🙂

  2. dumitruoana spune:

    P.S. In Manastirea sta tatal meu.

Lasă un răspuns

