Poezii 2004…

Adorm

Ma uit la cer
Ma uit la tine
Si vad ca totul este bine
As vrea sa nu se mai termine
Aceste clipe langa tine

Imi spui ceva
Imi spui razand
Imi spui o poveste
Despre o dragoste mai veche
Ce inca mai este

Ma simt in siguranta langa tine
Tu ma atingi cu gesturi line

Un porumbel alb vine
Si se aseaza langa mine
Tu imi zambesti
Si-mi spui soptind:
„Am venit sa te surprind
Cu ale mele vorbe dulci
Pentru a putea tu sa te culci
Pe acest moale pat de iarba
Spunandu-ti ca te iubesc inc-o data
si -nc-o data”

Adorm usor
Cum tu ai zis
Ca si cum stelele m-ar fi cuprins
Si m-au imbracat in frumoase sclipitoare
Sa par o zana Soare

Cand ma trezesc imi esti alaturi
Si aici vreau sa fii
Pana nu vom mai trai…
.

––––––––––––-
Altul

E iarna si totusi nu ninge
Pisicuta mea m-atinge
Vrea sa se joace
Nu ma lasa-n pace

Mi-e dor de zapada
De lumina calda
De cat ma jucam
Si de cat radeam

Acum stau in casa linistita
Si mananc un colt de pita
Lumina soarelui nu mai e de mult
Si ma gandeam sa ma culc

Insa sa dorm nu pot
Si-i dau pisicii peste bot
Caci ma-ndeparteaza de la ale mele ganduri
Vazand ca scriu doar randuri, randuri

Ma-ntristez deodata gandindu-ma la tine
Poate iti e mai bine fara mine
N-am de unde sti acum
Cand totul s-a facut doar fum

Dar mai sper, inca mai sper
Insa nimic nu iti mai cer
Poate e mai bine asa
Inca-ti mai imbrac camasa

Ador mirosul ei
Parca are un temei
Credeam ca totul este rau
Ma inselam. Imi pare rau

Acum totul s-a clarificat
Ma gandesc ca poate-a fost planificat
E mult mai bine-acum, te-asigur
Nimeni nu mai e cu mine „dur”

Ma bucur ca pot iar sa zambesc
Sa rad, sa te privesc
Am prins curaj, tu sa ma crezi
M-am schimbat dupa cum vezi

Imi place altul, mult mai bun
Parca am iesit din acel tunel
Acel tunel al greselilor nesfarsite
Acum toate sunt privite

Sunt privite cu mult drag
Parca faurite de un mag
Un mag al bunatatii
Asa-i cand tii la altii

Te iubesc insa si-acum
Cu toate ca totul e „scrum”
Cat voi trai
El nu va sti

Nu l-as rani nicicand
Pentru ca-l port mereu in gand
Si nu e nimeni pe Pamant
Care sa merite ceva mai sfant

Odata ti-a pasat
S-atunci eu te-am iertat
Dar ca mereu eu am gresit
Pentru ca tu m-ai privit…


2004
––––––––––––––-
Mereu

Cand te-am vazut
Inima mi-a luat foc
Totu-n jur e mut
Iar eu in mine nu mai am loc

Te bucuri sa ma vezi
Si simti acelasi lucru ca mine
Trebuie sa crezi
Sa crezi ca va fi bine

Mana ta in parul meu e ca o adiere
Sufletu-mi tresare
Ma-ncanta la-nceput si ma indeamna la tacere
Ce simt oare?

Soarele la orizont inca ne da lumina
Vom sta imbratisati intreaga noapte
Vom privi luna plina
Si vom asculta ale vantului soapte

Caldura ta imi va fi de ajuns acum
Si as vrea asa sa ramana
Cand vom pasi pe-al vietii lung drum
Tinandu-ne de mana

Nu pleca niciodata de langa mine
Vreau sa te simt aproape
Sa-ti simt mangaierea, sa te simt pe tine
Zi de zi, noapte de noapte

1.02.2004
–––––––––––––––––
Vino

Fericirea-i trecatoare
Acum vine, acum moare
Insa daca tu ai exista
Cel din visul meu, in viata mea
Cerul mi-ar da zambet
Soarele, dulce cantec
Ploaia imbratisare
vantul alinare
Asa ca vino iubite
Te astept, dar vino iute
Impreuna sa ne bucuram
De noua viata in care intram
–––––––––––––––-
Somnoroase…

Somnoroase pasarele
Deranjate de manele
Se ascund in ramurele
Fara pene

Si izvoarele suspina
Si vecinii de la bloc
Latra cainii in gradina
N-ai noroc

Iar e chef la noi pe strada
Lumea vrea ca sa se culce
Si-s toti prosti facuti gramada
Vrem somn dulce

Tata tipa, urla , zbiara
Muzica orice sa dea
La vecinii de pe scara
Orice, dar nu manea

Unu’  pune tiganeasca
Rugamintea a-o-mplini
Multi in lume-s gura casca
Curentul insa se opri

Multa liniste si soapte
Totul e asa de dulce
Trece lebada pe ape
Tiganii vor s-o manance

Acest articol a fost publicat în Poezie, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

