Tu…

Azi-noapte m-am culcat in patul gol.
Recunosc, l-am evitat o vreme, am evitat sentimentul de a nu te sti langa mine, insa odata ce am pus capul pe perna, narile au simtit mirosul tau, sufletul mi s-a umplut de tine si am devenit flamanda, flamanda sa te am , flamanda sa te simt.
Prea obosita, am cazut in lumea viselor.
Si usor, ca si cum timpul ce nu l-am petrecut impreuna a fost doar o tachinare, te-ai apropiat de mine, m-ai luat in brate si m-ai imbatat iar cu tine.
Oare am si eu puterea asta asupra ta?
Ti se inmoaie tie inima cand inca ma mai simti prin hainele tale?

Unde te grabesti? Opreste-te si priveste-ma… Atat… Priveste-ma… Restul vine de la sine…

Si uneori nu as vrea altceva decat sa iti pot spune “ Lasa-ma sa te iubesc… “

Stay...

Acest articol a fost publicat în Iubire, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

