Priveghi

Cum e un priveghi  pentru cineva tanar?
Daca ti-a murit iubita sau iubitul, ai sa stai cu ea sau el in acea noapte?
Ai sa poti trai langa trupul ce l-ai iubit si acum incet-incet se-ngalbeneste, moare?
Ce vei spune mai tarziu? Vaduv nu esti, dar ti-a murit iubita…
Esti tanar si totusi, si ea era.
I-ai sarutat pentru ultima oara mana sau fruntea ce acum sunt reci, tu care mereu ii sarutai buzele fierbinti.
Ai sa poti sta langa ea o noapte, stiind ca a murit?
Ce-ai mai avea sa-i spui acum? Mai are rost s-auda?
Ce-ai face tu de astazi ti-ar muri iubita?…

P.S. Citesc „Ce mult te-am iubit”. Nu recomand altora cartea asta.

Acest articol a fost publicat în Gânduri, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Priveghi

  1. marianparaschiv spune:

    Off Oana, esti atat de profunda… Aproape ca mi-e frica sa te citesc. In mod iremediabil imi revine obsesiv in cap intrebarea; de ce scriu oamenii bloguri? Un prieten ma intreba pe mine, de ce scriu.. Si nu am stiut sa-i spun daca vreau sa ma „desenez” in fata oamenilor sau.. daca vreau sa-i ajut sa ma cunoasca sau poate.. sa-i pacalesc? habar n-am. De obicei nu prea citesc bloguri atat de „personale”, insa tu.. parca vii dintr-un alt univers. In „urechile” mele, blogul tau e ca un strigat de sensibilitate dar nu vad nicio platosa, niciun scut.. Aproape ca mi-e teama mie, pentru tine ..:)

    Sper sa nu te supere comentariul meu.

    Cu stima,

    Marian Paraschiv

Lasă un răspuns

