Primele desene mici ( A6 )

Acest articol a fost publicat în Desen, Scrise de mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Primele desene mici ( A6 )

  1. frumos, ce creioane ai folosit?

    • dumitruoana spune:

      Pentru primul un B normal, a fost mai mult de proba. Pentru al doilea doar 2B de la Lumograph. Se vede clar ca a iesit mai intens.

  2. imi place cum ti-au iesit ochii la al doilea, mie nu prea imi ies

  3. Antoniahutg spune:

    Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
    Felicitari!

Lasă un răspuns

