Azi am primit un cadou

Nu este ziua mea astazi, dar am primit un MARE cadou : un aparat foto Canon ♥. Imi doream foarte mult si de mult timp un aparat foto mai performant si astazi, spre imensa mea surpriza, dorinta mi-a fost indeplinita. Cadoul este si pentru ziua mea din septembrie, mos Niculae si Craciun :)) (asa mi-a fost specificat), dar important este ca exista si abia astept sa il folosesc!

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Azi am primit un cadou

  1. tink3rbe11 spune:

    La cat mai multe poze si sa-l stapanesti sanatoasa!🙂

    • dumitruoana spune:

      Multumesc mult mult de tot! Daca nu ploua in seara asta ieseam deja cu el, chit ca fotografiam caini comunitari :)) . Cand l-am primit am facut vreo 10 poze cu un ardei gras. :))

Lasă un răspuns

