Al doilea portret live

Colega mea a insistat sa ii fac un portret asa ca uite ce a iesit in 30 de minute. Ea zice ca e prea bucalata, mie mi se pare destul de ok, avand in vedere ca e a doua oara in viata mea cand fac un „portret live”. Si da.. seamana .

 

Acest articol a fost publicat în Desen, Scrise de mine și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Al doilea portret live

  1. Parerea mea este ca nu prea are volum si perspectiva, ai tratat la fel partea dreapta si partea stanga, daca nasul este din semiprofil ochii sunt desenati din fata, ca si cum i-ai privii perpendicular dar esti pe drumul cel bun.Poti sa vazi cateva din lucrarile mele pe paraiala.wordpress.com

  2. dumitruoana spune:

    Multumesc mult pentru comentariu.
    Adevarul este ca nu am timp sa desenez si abia apuc din cand in cand sa pun creionul pe foaie. Atunci cand desenezi o perioada mai lunga vezi toate lucrurile astea si ai pofta din ce in ce mai mult. Sper sa reusesc sa imi fac timp. Inceputul e mai greu, pe urma lucrurile curg. Inca o data, multumesc.

Lasă un răspuns

