Simplu, dar greu

In primul rand, desenele sunt mari, de aia n-a incaput toata imaginea in scaner.

Apoi.. trebuie sa spun ca n-am mai desenat natura moarta din scoala generala. Cand mi s-a pus o cutie si un borcan in fata, am crezut ca e o gluma, insa, fara sa exagerez, am stat jumatate de ora sa desenez amarata aia de cutie. Creierul meu de matematician imi spunea ca trebuie sa arate intr-un fel, dar uite ca nu semana cu ce aveam in fata. Cu chiu cu vai, s-au pus de acord mana, ochiul si creierul meu si am inceput sa desenez mai usor.

Vi se pare simplu? Incercati si voi. Luati din casa orice fel de obiecte si desenati-le asa cum le vedeti, gandindu-va la ele, la forma lor, la cum sunt ele in spatiu si.. mai vorbim pe urma.

Zi minunate va doresc si pline de caldura in casa, nu de alta, dar s-a facut asa frig afara… brrr…

Acest articol a fost publicat în Desen. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

