Jucaria mea

Esti statuia mea de lut. Esti jucaria mea modelabila.
De la un morman de glod, fie ca te mangai, fie ca te lovesc, incerc sa te ridic, sa fac un barbat din tine.
Si cum incepi sa vezi, sa ai putere, desi neformat complet, incepi sa iei decizii proprii.
Rabdare imi trebuie si mie si tie, dar oare stii tu ce vreau sa fac din tine? Uneori poate nici eu nu stiu si apoi, esti tu din materialul ce imi trebuie?
De ce imi place sa ma joc astfel nici eu nu stiu. Si doar atatia mi-au zis sa imi iau un om si nu o jucarie, dar sunt asa de atractive…

Acest articol a fost publicat în Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

