Bratarile prieteniei

Salut.
Unul dintre hobbyurile mele este sa fac bratari ale prieteniei. Daca esti atras de ele si vrei sa comanzi, lasa-mi un comentariu cu ce anume doresti sau contacteaza-ma pe mail : oana_d89@yahoo.com (Astfel de comentarii nu or sa apara pe site).

Acest articol a fost publicat în Hobby. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bratarile prieteniei

  1. Au fost colegi in clasele mici. Se intelegeau bine si radeau mult impreuna. Apoi l-am transferat pe Ionut la alta scoala si drumurile lor s-au despartit. Cativa ani au vorbit doar pe mess. Intr-o zi, acum un an si ceva, s-au decis sa se intalneasca. Se maturizasera si le-a fost greu sa se recunoasca in multime. Dar au descoperit repede ca se inteleg la fel de bine ca altadata. Dupa vreo doua intalniri, si-au dat seama ca se plac. Asa a devenit aceasta fetita prietena lui Ionut. O placeam mult. O plac si acum, desi ei nu mai sunt prieteni. Este atat de frumoasa, de finuta, de timida, de linistita! Imi este draga si cred ca o voi regreta mereu. Ea a fost cea care a venit cu ideea de a-i oferi baiatului meu o bratara a prieteniei, facuta de o prietena a ei. Mi se inmuia inima vazandu-i impreuna, cu bratari identice la incheieturile mainilor, cu ochii stralucind de bucurie. Din nefericire, Ionut s-a plictisit repede si de ea. Acum am invatat si eu sa impletesc bratarile prieteniei . Mi-ar placea sa ii ofer acestei fetite o bratara, dar ma gandesc ca i-as aduce suferinta, amintindu-i de vremurile de altadata.

Lasă un răspuns

