La multi ani!

happy_new_year_2013-wide

Long time, no see..
A venit un nou an, un nou an ce am speranta ca va fi mai frumos decat toti anii de pana acum si m-am gandit desigur „Ok. Ce fac anul acesta?”.
De cand ma stiu mi-a placut sa desenez insa am avut alte prioritati si am ajuns sa desenez cand apucam.
Ei bine, unul din lucrurile pe care vreau sa le fac anul acesta este sa fac si sa postez un desen in fiecare saptamana, mai exact Duminica pe acest blog si un nou obiect handmade, Miercuri, pe http://oanadart.com/ .
Este o provocare, dar vreau sa ii fac fata.
Mi s-a intamplat de multe ori sa vad ceva ce m-a inspirat sa fac un desen sau ceva ce spunea o poveste si sa nu fac acel lucru. Motive se gasesc pentru orice, dar anul asta nu ma mai las distrasa de motive.

Urmatorul post va fi o recapitulare a anului 2013.
Stiu ca nu am apucat sa desenez atat cat as fi vrut, insa a fost un an in care simt ca s-a schimbat ceva, ca privesc altfel lucrurile sau le fac altfel.
Tot in 2013 am lucrat pentru prima oara in penita si in pastel si am descoperit astfel ca imi place foarte mult pastelul.

Asadar, inainte!
Fie ca la sfarsitul anului ca am cel putin 52 de noi desene postate!

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

