1. Elsa – Frozen

6.01.2014 elsa frozen-002

Pe 1 Ianuarie am vazut Frozen la cinematograf, 2D pentru ca nu exista 3D nedublat
Mi se pare oribil sa vad un film dublat in romana. Cand eram mica desene aveam pe caseta si majoritatea erau dublate de Margareta Nistor. La vremea respectiva era in ordine, dar acum… bleah!

Lasati copiii sa citeasca ! Nu mai promovati filmele dublate!

Pe saptamana viitoare,
Oana

Acest articol a fost publicat în 2014, Desen și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 1. Elsa – Frozen

  1. Rozali Niki spune:

    Draga Oana si eu desenez si vreau sa iti spun ca de luni bune ma uit la desenele tale,dar nu am fost sigura daca sa iti las un mesaj:
    Ador desenele tale imi plac foarte mult mai ales pe Elsa eu una ador la nebunie Frozen de aceea daca ai putea sa desenezi si alte personaje din Frozen si sa le postezi asta numai daca vrei si inca ceva este un serial pe Disney channel care se numeste ‘Violetta’ daca ai putea sa desenezi si personaje din el as fi foarte recunoscatoare
    se difuzeaza de luni pana vineri la 18:00
    cu drag NIKI

    • dumitruoana spune:

      Buna Niki.
      Ma bucur ca iti plac desenele mele. Multumesc pentru cuvintele frumoase (: .
      In cazul asta o sa mai desenez personaje din Frozen.

  2. aaa@fff spune:

    draga oana tocmai azi am desenat unul dintre desenele tale.le ador.

  3. Samira spune:

    Cum poți sa spui așa ceva

  4. Samira spune:

    Este frumos desenul tau dar nu îmi place ce ai scris sper ca la toată lumea sa îi placa.

  5. Samira spune:

    Îmi plac desenele tale

Lasă un răspuns

